Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Στο κύμα αφρός

Σα μου γελάς το ξέρω πως με αγαπάς
σα μου μιλάς, δροσιές στα χεριά σου κρατάς

Σα με φιλάς ωσάν αστήρ λαμποκοπάς
σα με κοιτάς χρυσό στα μάτια σου φωτιάς

Κοντά μου εσύ, Ω!τί πανώρια η αυγή
κοντά μου εσύ μοιάζει πιο όμορφη η ζωή

Κοντά μου εσύ φυτρώνει κι άλλο γιασεμί
κοντά μου εσύ ουράνιο τόξο χρυσαφί

Μπαλάντας φως μπρος σου λυγάει κι ο ρυθμός
μπαλάντα φως, μου χαμογέλασε ο θεός

Μπαλάντας φως τί κύμα τί γλύκος καιρός
μπαλάντας φως ήρθε του έρωτα καιρός

Πιο φωτεινός και ξάστερος ο ουρανός
πιο φωτεινός και απο τα πριν πιο γαλανός

Πιο φωτεινός μοιάζω και δείχνω δυνατός
πιο φωτεινός πιο πλούσιος καίτοι πενιχρός 

Τί να σου πω ρυθμό δεν βρίσκω και σκοπό
τί να σου πώ  με ποιες οκτάβες να εκφραστώ

Τί να σου πω αλλού κοιτώ κι αλλού πατώ
τί να σου πω, Θα πω μονάχα "Σ'άγαπώ.."!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου