Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Κατάθεση ψυχής (Το έγκλημα μου πως αγάπησα)

Στα μάτια σου το όνειρο
στα χείλη σου όλη η γλύκα
μιλάς και ρέει ροδόνερο
και πλημμυρίζει η Πνύκα

Κοιτάς ψηλά στον ουρανό
και τ΄άστρα σε ζηλέυουν
μαγεύεις στον εσπερινό,
οι μάγοι σε παινεύουν.

Και το κορμί σου λυγερή
σαν του Μαγιού λαμπάδα
κι αν είχα ζήση παγερή
τη ζέστανες σα λάβα

Μαλαματιά είσαι στ'όνομα
τα χέρια σου κρινάκια
σου το δηλώ κι επώνυμα
στο λένε τ'αηδονάκια

Στό λόγο μου Μαλαματιά
γυναίκα μου σε παίρνω
φτάνει μια μόνη σου ματιά
και όλα τα καταφέρνω

Κι αν κάποια μέρα κρίνεις πια
πως πρέπει να πετάξεις
θέλω να δείξεις ανθρωπιά
προτού να με αλλάξεις

Να ρίξεις πάνω μου μικρή
στα στήθη μου δυο σφαίρες
για να πεθάνω στη στιγμή
να μη με τρων οι μέρες

Η πρώτη σφαίρα να θρηνεί
για μια χαμένη αγάπη
κι η δεύτερη πρώτη να δει
το πιο στερνό μου δάκρυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου