Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Crociere -Ποσειδωνία-

Λίγο πιο χαμηλόφωνα στο αυτί να μου μιλήσεις
οι άνθρωποι είναι σκληροί και κλέβουν συνειδήσεις

Λίγο ακόμη πιο γλυκό το βλέμμα σου ν'απλώνεις
τριγύρω μ'έχουν για τρελό κι αξίζω της αγχόνης

Λίγο πιο υγρό αισθάνομαι να'ναι το πρόσωπό μου
τα δάκρυα με πήρανε και χάνω τον ειρμό μου

Λίγο πιο ξένος να'τανε να νιώθω μες στο πλήθος
να μίλαγα με όλους σας κι ας μην μετράτε ήθος

Λίγο πιο αλήτης να' μουνα όχι πολύ μα λίγο
απ'του μυαλού μου τα δεσμά για πάντα να ξεφύγω

Λίγο πιο ωραία δύστιχα για σένανε να γράφω
και της καρδιάς μου το μελό να το'κλεινα σε τάφο

Λίγο πιο ωραία να'λεγα τα ψέμματα αράδα
σαν τα ματάκια σου τα δυο Χριστέ μου δεν ξανάδα

Λίγο να ήμουν τολμηρός το όνομά σου να'χα
και να φωνάξω "Σ'αγαπώ" μονάχα αυτό μονάχα...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου